ភ្នំពេញៈ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជា កំពុងជំរុញកិច្ចសហការជាមួយ សហភាពអឺរ៉ុប ដើម្បីពិនិត្យមើលលើលទ្ធភាពក្នុងការធ្វើយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយស្វាយចន្ទីកម្ពុជា នៅលើឆាកអន្តរជាតិ ក៏ដូចជាទាក់ទាញអ្នកវិនិយោគមកពីសហគមន៍អឺរ៉ុប ដើម្បីវិនិយោគលើវិស័យស្វាយចន្ទីនៅកម្ពុជា។
កាលពីថ្ងៃទី១៦ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៣ នៅទីស្តីការក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម លោក រាជ រ៉ា រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានជួបជាមួយលោក Bryan FORNARI ប្រធានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរបស់សហភាពអឺរ៉ុប ដើម្បីពិភាក្សាលើលទ្ធភាពក្នុងកិច្ចសហការគាំទ្រយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយស្វាយចន្ទីកម្ពុជា ក្នុងគោលដៅចូលរួមជំរុញផលិតផលស្វាយចន្ទីកម្ពុជានៅលើឆាកអន្តរជាតិ ក៏ដូចជាទាក់ទាញអ្នកវិនិយោគពីសហគមន៍អឺរ៉ុបមកវិនិយោគលើវិស័យនេះ។
លោក ប៉ែន សុវិជាតិ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានប្រាប់ឱ្យដឹងនៅថ្ងៃទី១៧ ខែតុលា ថា តំណាងសហភាពអឺរ៉ុប និងតំណាងអង្គការ GIZ មកជួបពិភាក្សាការងារជាមួយក្រសួងពាណិជ្ជកម្មនេះ មានគោលបំណងគាំទ្រយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយស្វាយចន្ទីកម្ពុជា ជាពិសេសគឺទិវាស្វាយចន្ទី ដែលក្រសួងពាណិជ្ជកម្មគ្រោងសហការជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ រៀបចំនៅខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៣។
លោកបានថ្លែងថា ខាងតំណាងសហភាពអឺរ៉ុប បានជម្រាបជាសង្ខេបពីផែនការសកម្មភាពថ្មីៗដែលសហភាពអឺរ៉ុបប្រចាំនៅកម្ពុជា សហការជាមួយ GIZ គ្រោងនឹងអនុវត្តក្នុងឆ្នាំ២០២៤ (គម្រោង CAPSAFE មានរយៈពេល៤ឆ្នាំ) ដែលទិសដៅផ្តោតសំខាន់ ទៅលើសកម្មភាពធំៗចំនួន២នោះគឺ ទី១ជំរុញខ្សែច្រវាក់តម្លៃវិស័យកសិកម្មកម្ពុជា (មានស្វាយចន្ទីនិងម្រេច) និងទី២ ការអភិវឌ្ឍវិស័យឧស្សាហកម្មវាយនភណ្ឌរួមមានវិស័យកាត់ដេរ និងសម្ភារធ្វើដំណើរ។
លោកបានបញ្ជាក់ថា ៖«ខាងតំណាងសហភាពអឺរ៉ុបបានបង្ហាញពីការចាប់អារម្មណ៍ក្នុងការសហការជាមួយក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ក៏ដូចជាក្រសួងកសិកម្ម ក្នុងការជំរុញលើកកម្ពស់វិស័យស្វាយចន្ទីកម្ពុជានៅលើឆាកអន្តរជាតិ ជាពិសេសទីផ្សារសហគមន៍អឺរ៉ុប តាមរយៈការពង្រឹងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសាធារណៈ និងកិត្តិសព្ទស្វាយចន្ទីកម្ពុជា»។
លោក អួន ស៊ីឡុត ប្រធានសមាគមស្វាយចន្ទីកម្ពុជា (សសក) បានប្រាប់ឱ្យដឹងនៅថ្ងៃទី១៧ ខែតុលាថា កន្លងទៅសមាគមស្វាយចន្ទីកម្ពុជាបានបញ្ជូនផលិតផលស្វាយចន្ទីរបស់ខ្លួនទៅកាន់ប្រទេសចំនួន២ នៅសហគមន៍អឺរ៉ុប គឺប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ និងចក្រភពអង់គ្លេស ប៉ុន្តែមានចំនួនតិចតួចតែប៉ុណ្ណោះ។
សម្រាប់អត្ថបទទាំងស្រុង សូមអាននៅទីនេះ
ដោយ៖ វណ្ណ សុជាតា
កាលបរិច្ឆេទបោះពុម្ភផ្សាយ៖ ថ្ងៃទី១៧ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៣
ព័ត៌មាន៖ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៏