យោងតាមរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបានឱ្យដឹងថា ក្រសួងបានចុះបញ្ជីម៉ាកចំនួន ៩,៤១២ ម៉ាកជាកម្មសិទ្ធិបញ្ញាក្នុងរយៈពេល ១១ខែដំបូងនៃឆ្នាំនេះ កើនឡើង ៩.២ ភាគរយ។
ចាប់តាំងពីដើមឆ្នាំមក ក្រសួងបានទទួលសំណើចុះបញ្ជីម៉ាកសរុបចំនួន ១១,៧៨៩ ម៉ាកកើនឡើង១៦.៤៥ ភាគរយបើធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នានៃឆ្នាំមុន។
របាយការណ៍បានបន្តថា “ក្នុងរយៈពេល១១ ខែដំបូងនៃឆ្នាំនេះ ក្រសួងបានចុះបញ្ជីម៉ាកចំនួន ៣,៩០២ ម៉ាកតាមរយៈប្រព័ន្ធជាតិ ហើយម៉ាកចំនួន ៥,៥១៩ ម៉ាកត្រូវបានចុះបញ្ជីតាមរយៈប្រព័ន្ធ Madrid” ។
ក្រសួងបានបន្ថែមថា តាមរយៈការចុះបញ្ជីម៉ាក ម្ចាស់អាជីវកម្មផ្តោតលើការបង្កើតអត្តសញ្ញាណផលិតផលផ្តាច់មុខនៅលើទីផ្សារ ខណៈដែលផ្តោតលើគុណភាព ទន្ទឹមនឹងការកសាងទំនុកចិត្តរបស់អតិថិជន។
កម្មសិទ្ធិបញ្ញាគឺជាឧបករណ៍សំខាន់មួយក្នុងការលើកកម្ពស់ពាណិជ្ជកម្មទំនិញ សេវាកម្ម អាជីវកម្មថ្មី និងសហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យម និងការវិនិយោគផ្ទាល់ពីបរទេសតាមរយៈការបង្កើតតម្លៃ ការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម ហិរញ្ញប្បទាន ការបង្កើតថ្មី និងការស្រាវជ្រាវ និងការអភិវឌ្ឍន៍។
លោកជំទាវ សូ ស្រីម៉ិច រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានមានប្រសាសន៍ថា ក្រសួងបានលើកទឹកចិត្តសហគ្រិនឱ្យចុះបញ្ជីកម្មសិទ្ធិបញ្ញាសម្រាប់ផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ពួកគេ ដើម្បីបន្ថែមតម្លៃ និងពង្រឹងការប្រកួតប្រជែងក្នុងទីផ្សារក្នុងស្រុក និងក្រៅប្រទេស។
លោកជំទាវ បានលើកឡើងបែបនេះនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ប្រគល់វិញ្ញាបនបត្រនៃការចុះបញ្ជីម៉ាកសម្រាប់សហគ្រិនដែលមានពិការភាព” កាលពីថ្ងៃចន្ទថា “នៅក្នុងសង្គមឌីជីថលនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ កម្មសិទ្ធិបញ្ញាកំពុងដើរតួនាទីសំខាន់ក្នុងជីវិតប្រចាំថ្ងៃ ចាប់ពីប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុន ឬសហគ្រាស រហូតដល់ដំណើរការផលិតកម្មផ្សេងៗ។ ម្ចាស់អាជីវកម្មទាំងអស់ត្រូវយកចិត្តទុកដាក់សិក្សាបន្ថែម និងប្រើប្រាស់សិទ្ធិស្របច្បាប់ដើម្បីការពារកម្មសិទ្ធិបញ្ញាតាមរយៈការចុះបញ្ជីស្នាដៃ ឬចុះបញ្ជីម៉ាករបស់ពួកគេ។
លោកជំទាវ បានលើកទឹកចិត្តសហគ្រិនឱ្យបន្តសិក្សាបន្ថែមអំពីកម្មសិទ្ធិបញ្ញា ការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធឌីជីថល ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយម៉ាកយីហោរបស់ពួកគេ ផ្សព្វផ្សាយ និងកែលម្អគុណភាពផលិតផល ឬសេវាកម្ម ចូលរួមក្នុងការតាំងបង្ហាញផលិតផលរបស់ពួកគេនៅឯពិព័រណ៍ និងចូលរួមក្នុងការអនុវត្ត និងគោរពច្បាប់ក្នុងការធ្វើអាជីវកម្ម។
លោកជំទាវ បានបន្ថែមថា ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបន្តធ្វើកំណែទម្រង់ស៊ីជម្រៅ និងការកែលម្អគុណភាពនៃការផ្តល់សេវាសាធារណៈតាមរយៈស្វ័យប្រវត្តិកម្ម កាត់បន្ថយទាំងការចំណាយ និងពេលវេលា និងរក្សាស្ថិរភាពតម្លៃ និងជំរុញពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុក ការអភិវឌ្ឍទីផ្សារ និងការអភិវឌ្ឍវិស័យឯកជន។
សម្រាប់អត្ថបទដើម សូមអាននៅទីនេះ
ដោយ៖ Chea Vanyuth
កាលបរិច្ឆេទបោះពុម្ភផ្សាយ៖ ថ្ងៃទី២៦ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤
ព័ត៌មាន៖ ខ្មែរ ថាមស៍